Smitteverprotokoll for
Glad-dager i Stugudal – 26. og 27. februar 2021
Pr. 30.01.2021
Salgs og aktivitetsområde:
- Avgrenset område med sperrebånd rundt Stugudal Håndverk og Fritid.
- Delt inn- og utgang på området mot Stugudal Landhandel.
- Delt inn- og utgang for adkomst til Stugguvollmoen mot Stugguvollmovegen.
Munnbind:
- Alle som har salgsboder/utstillere og de som har aktiviteter må ha munnbind tilgjengelig og bruke ved behov.
- Alle vakter skal ha munnbind tilgjengelig for utdeling ved forespørsel og for eget bruk om nødvendig.
AntiBac:
- Alle som har salgsboder/utstillere og de som har aktiviteter skal ha tilgjengelig AntiBac både for eget bruk og ved forespørsel.
- AntiBac skal være tilgjengelig ved inn og utganger.
Avstand:
- Det skiltes ved inngang og på salgs og aktivitetsområde om å holde minimum 1 meter avstand.
Aktører:
- Hver aktør som deltar i arrangementet, er ansvarlig for å følge gjeldende smittevernregler og smittevernprotokollen.
Betaling:
- Mest mulig kontaktløs betaling, ikke kontanter.
Registrering publikum:
- Besøkende registrerer seg på Hoopla bilettsystem før ankomst. De som ikke har gjort det benytter QR-kode ved inngang for registrering.
- Det vil også være mulighet for besøkende å registrere seg med navn, antall i kohort og mobilnr. på eget registreringsskjema ved inngang
Personell/Vakter:
- 3 stk. ved innganger/utganger som foretar kontroll/registrering
- 3 stk. som går på salgs og aktivitetsområde for å sjekke at smittevern opprettholdes.
- 2 stk. som avløser/hjelper til ved behov.
- 1 stk. ved inngangsdør til Stugudal Håndverk og Fritid for å regulere antall inne i butikken.
Smittevernprotokollen følger til enhver tid gjeldende smittevernregler og endres i henhold til dette.